big smile no teeth

Two roads diverged in a wood, I took the one less traveled by, and that has made all the difference

diari hamil


Berkisar tentang kisah buku dari post sebelum ni, Selasa lepas, jalan-jalan PKNS Bangi cari jubah adik aku, sementara tunggu kedai buka, singgah sekejap kedai buku di tingkat atas. Sedang aku teliti buku-buku terbaru ternampak buku ni,

cantik kulit buku dia.. first thing yang menyebabkan aku ada nak rasa lihat dan pegang sesebuah buku; cover macam menarik. dan kedua adalah tajuk buku tu.. contoh macam buku diatas.

sempat belek isi buku ni, hmm.. sebab aku lelaki, aku tak pasti seberapa bagusnya buku ni bagi kaum wanita (yang lebih arif tentang kehamilan), tapi bagi aku sendiri, buku ni menarik.. macam tajuk dia, “diari”, isi dalamnya disusun dengan tips dan petua persediaan (cara islam) mengikut peringkat (step by step mengikut bulan hamil), ruang nota, untuk kegunaan dan rujukan ibu dan bakal ibu sepanjang tempoh mengandung hinggalah ke saat kelahiran dan masa berpantang.

No comments yet»

Leave a Reply

