big smile no teeth

Two roads diverged in a wood, I took the one less traveled by, and that has made all the difference

surat cinta


dah lama tak dapat surat cinta

malam tadi, aku singgah bawa mak ayah ke cawangan Akademi swasta (tempat adik aku ni amik kursus pendek lepas SPM) di Putrajaya.. balik je dari akademi tersebut, nampak sehelai nota cinta diselitkan cantik je di balik viper kereta.. demm.. sebelum turun kereta memang aku dah nampak kereta peronda polis duk halau kereta yang double parking.. memang tak ‘espek’ langsung aku ade buat salah, lalu dengan ‘selamber’nya turun dari kereta dan naik ke Akedemi swasta tersebut.. tak sedar tu sebenarnya aku parking atas parking bas.

Catatan : sebenarnya aku sedar tempat tu adalah parking untuk bas, cuma tak sedar yang aku bawak tu kereta :p

No comments yet»

Leave a Reply

