big smile no teeth

Two roads diverged in a wood, I took the one less traveled by, and that has made all the difference

sebulan di Putrajaya


cepat masa berlalu, dah sebulan lebih kot kat Putrajaya.. so far life kat sini menarik, sesuatu yang baru untuk aku dan keluarga.. dan nampak diorang pun hepi tinggal sini.. cuma kalau yang tak best tu cuma satu je …


makanan mahal beb kat sini…

tak salahkan kedai juga sebab harga mahal, mungkin sebab sewa kat sini mahal..  hampir semua restoren yang aku masuk dan makan, harganya lebih kurang sama (macam ada standard harga). tapi aku tak dapat bayangkan bagaimana life pekerja goverment kat sini terutama yang bergaji sederhana/kecil.. kalau mereka nak makan di luar mungkin jarang-jarang. Mungkin kalau ada yang malas nak masak, nak murah, akan tunggu pasar tani/pasar malam setiap hari selasa dan jumaat di Presint 2.. kalau tidak, kena la “Back to Basic”

macam aku sendiri, rasanya dah kena mula belajar masak.. Insyaallah aku cuba..

No comments yet»

Leave a Reply

